DUK

Noriu sužinoti apie: 

Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina? 

Rašykite mums el. laišką adresu:  info@labanoro.lt arba nurodytame pardavėjo el pašte, mes Jums atsakysime per 1 darbo dieną. 

Ar skiriasi kainos juridiniams bei fiziniams asmenims? 

Ne, kainos tiek juridiniams, tiek fiziniams asmenims vienodos. 

Per kiek laiko pristatote prekes? 

Pristatymo laikas gali siekti iki 14 kalendorinių dienų, priklausomai nuo prekės pobūdžio ir atsiuntimo būdo. 

Kaip prekiauti labanoro.lt? 

Labanoro.lt prekiauti gali visi Lietuvos kurėjai, kurių prekės atitinka kokybės standartus. Asmenys nuo 18 metų, išskyrus jaunesnius asmenis, kurie turi tėvų arba globėjų sutikimą. daugiau informacijos rasite: ČIA 

Kokias prekes galiu atsiimti iš LP EXPRESS? 

Norėdami prekę atsiimti iš LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalų, vieno užsakymo metu galite užsisakyti prekes, kurių bendras svoris ne didesnis nei 30 kg. Į XS dydžio dėžutę talpinama viena prekė. Užsakant kelias prekes, kiekvienu atveju skaičiuojama, ar jos telpa į dėžutę. Jei prekių gabaritai didesni nei leistina – prekės pristatymas į LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalus nebus galimas. Jei prekė ar prekės svers daugiau nei 30 kg, iš paštomato atsiimti negalėsite. 

Ar galiu prekes atsiimti Omniva paštomatuose? 

Prekes galite atsiimti Omniva paštomatuose, kurių išsamų sąrašą galite rasti čia. 

Kokias prekes galiu atsiimti iš Omniva paštomatų? 

Norėdami prekę atsiimti iš Omniva paštomatų, vieno užsakymo metu galite užsisakyti prekes, kurių bendras svoris ne didesnis nei 30 kg. Į XS dydžio dėžutę talpinama viena prekė. Užsakant kelias prekes, kiekvienu atveju skaičiuojama, ar jos telpa į dėžutę. Jei prekių gabaritai didesni nei leistina – prekės pristatymas į Omniva paštomatus nebus galimas. Jei prekė ar prekės svers daugiau nei 30 kg, iš paštomato atsiimti negalėsite. 

Ar galima sumokėti už prekę vienam asmeniui, o prekę pristatyti kitam? 

Taip. Tiesiog spustelėkite mygtuką „Keisti“ pasirinkdami pristatymo būdą ir įveskite asmens, kuriam pageidaujate, jog būtų pristatyta prekė, duomenis. 

Ką reiškia mano užsakymo būsena? 

Sukurtas – Jūsų užsakyms gautas, laukiame vadybininko patvirtinimo dėl užsakymo vykdymo. 
Patvirtintas – Jūsų užsakymas yra vykdomas, laukiame atvykstant prekės. 
Atšauktas – Užsakymas atšauktas. 
Dublikatas – Užsakymas nevykdomas. 
Apmokėtas – Užsakymas apmokėtas, laukiame vadybininko patvirtinimo dėl užsakymo vykdymo. 
Apmokėtas (bet pinigai dar neužskaityti) – Laukiame apmokėjimo. 
Vykdomas – Jūsų užsakymas yra vykdomas, laukiame atvykstant prekės. 
Užbaigta – Užsakymas įvykdytas. 
Laukiama avanso – Laukiame avanso. Jeigu jį padarėte – atsiųskite pavedimo kopiją info@labanoro.lt 

Kada gausiu savo prekes? 

Informaciją atsiuntemė elektroniniu paštu. Prašome patikrinti ir SPAM aplanką. Kai prekė bus paštomate, gausite sms žinutę.